SOLEN LYSER, FAST DET ÄR FROST OCH FUKTIGT PÅ FÖNSTERRUTERNA PÅ BILEN

God morgon! Har varit vaken sedan kvart i sju och ligger nu i soffan och myser med täcke framför tv:n. Väntar nu på ett samtal. 
 
Ska idag förhoppningsvis iväg på ett möte och sedan möjligen vara med A. Kanske blir det K också. Det är idag min sista dag på sommarlovet och ska framförallt njuta av den! Känner mig fortfarande inte helt kry. Blev riktigt dåligt när jag och P var iväg och har inte blivit helt bra än. Känns även som det är bäst att jag bara tar det lugnt och försöker piggna på mig! Min underbara pojke var riktigt gullig mot mig när vi var borta. Han blev så orolig då jag blev så dålig. Låg en kväll typ alldeles borta i soffan, hostade hemskt och fick knappt något luft ... Nu är det i alla fall bättre, men inte bra än- men det är på bättringsvägen, tack och lov! 
 
Ska nu bara ta det lugnt. Verkar som att det blir finväder idag så blir nog att gå ut ta vara på solen och njuta idag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0