SITTER UTE PÅ ALTANEN VID HAVET OCH MYSER

Min pojke kom till mig i går fram mot tidiga kvällen. Vi myste framför fångarna på fortet, grillade marshmallows, myste och rådde om varandra. 
 
Vi kom i säng i ganska bra tid då P skulle upp och jobba klockan sex i morse. Han åkte från mig vid tjogo över sex. Sedan dess hade jag lite sårt att sova så låg och pillade på telefonen ett tag och somnade efter ett tag. Vaknade igen vid tio och gick ut och satte mig och åt frukost. 
 
Har sedan frukosten och nu hunnit varit ute och plockat blåbär. Har blivit en hel del men nu är vi tillbaka och jag tar det lugnt i solen. Riktigt mysigt med finväder. Tänkte försöka sitta ute och göra en läxa jag fick i näthandeln igår. Vore skönt om jag påbörjar den och att den blir klar till på fredags, trots att vi kommer ha flera veckor på oss med denna uppgift. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0