HEMMA

Trots min första skoldag och alla känslor som bara väller över en så är jag riktigt glad och lycklig! Har återförenats med alla fina vännder, som jag saknat en massa trots att vi har sätts en del under sommaren. Vi satte oss efter vår "låånga" skoldag på 30 minter på ett café och satt där och pratade i ca två timmar.
 
Hade mycket att prata med varandra om och munnarna våra var svårta att få tysta! Men det är väl lite så det ska vara. Är så glad att komma tillbaka till dem, för de betyder väldigt mycket för mig!
 
Jag kom nästan precis hem och tänke bara ta det lugnt. Min nästa är fortfarande täppt och jag känner mig inte helt hundra. Imorgon är det vanlig skoldag, det vill säga morgon till eftermiddag. Ganska OK att vi trots allt endast går till lite efter lunch. Så redan i morgon börjar skolan efter riktigt schemat- helt OK ändå!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0