GÅR OCH LÄGGER MIG MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA

Har träffat min underbara människa K idag. Han åker tillbaka igen i morgon och det känns tråkigt, riktigt tråkigt. Har är en sådan fin människa. Min kusin ska också åka iväg och börja plugga på annan ort nu och det känns tungt. Kommer sakna min älskade människor.
 
Det var riktigt roligt att få träffa K. Han kom och hämtade upp mig, vi åkte till subway men såg att de hade stängt. Drog istället vidare till till Max och satte oss där. Satt länge och pratade och umgicks. Fick skjuts av honom hem för ca en halvtimme sedan. Han ska upp vid fyra i morgon bitti så tyckte att han skulle få åka ut igen och packa färdigt det sista och få sova hihi.
 
Tänkte även jag snart krypa till sängs. Känns som att jag har haft en lång dag. Känns även att solen har lyst på en idag. Känner mig lite småseg hehe. Men vi hörs igen i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll och sov så gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0