BRÄNNBOLLEN INSTÄLLD...

I morgon var det egentligen planerat att skolan som jag går på skulle ha brännbollstunering, det vill säga inte ha några vanliga lektioner, men nu är det ändrat pga. att det tydligen skulle bli dåligt väder.. Tråkigt. Väldigt tråkigt. Min klass var peppade på att vinna denna studenttävling då vi inte lyckades kamma hem fösta plats på tävlingen vi hade i tisdags. Vi nådde upp till en andra plats, vilket vi är väldigt glada över men ni vet, det är alltid något speceillt att komma först!
 
Jag slutade i alla fall klockan två idag. Satt kvar med några härliga tjejer med ett arbete och fick sedan skjuts hem. Har sedan dess bara tagit det lugnt i soffan och myst med hunden. Fick även ett glädjande sms från min kära kompis om att jag var bjuden på middag hos henne och chilla. Låten som en härligt fredag tycker jag. Då min pojke fortfarande är sjuk så kommer jag boka upp min helg eftersom han inte har frågat mig om att ses och då utgår jag från att han kommer ligga hemma och vara dålig hela helgen!
 
Nu tänkte jag försöka få lite skolarbete gjort. Har bl.a. näthandel i morgon och ska finslipa och kolla igenom den uppgiften nu, fore skönt om den blev klar idag så jag kanske kan få sluta tidigare i morgon! Ha det bra så länge så hörs vi!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0