BOWLING

Hallå där! Kom i säng alldeles för sent i går då jag skulle upp vid nio i morse. Illa. Ila då jag ska vara uppe länge ikväll. Men det är sommar och jag är ung. 
 
Jag var med A väldigt länge i går. Det började med att vi gick runt och shoppade en massa och åt, åkte sedan hem till henne. Köpte med oss glass och jordgubbar på vägen. Gick ut och sprang 6 km och gick sedan in och tog det lugnt. Fortsatte sedan till mig och slutade med att hon åkte hem vid tolv ett hehe. 
 
Vaknade och klev upp vid nio för att göra en del telefonärenden. Ringde sedan och väckte K vid tio och då bestämde vi att åka och bowla. Han ringde mig nu och sa att han var klar och vi bestämde att han skulle komma och hämta upp mig nu.
 
Men vi höra under eftermiddagen. Ha det gött!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0