TISDAG OCH JAG ÄR VRÅL SJUK!

Det där med att uppdatera riktigt har varit väldigt svårt. Då jag kom hem igår och tog tempen visade den på upp mot 39 grader´s feber så jag låg konstant och vilade och sov i går. Slötittade på tv, men det var inte mycket jag hängde med i. Nu är det en ny dag och jag har vaknat upp. Känner mig inte helt kry och då familjen åkte i morse så hade jag över 38 grader feber, så det blev ingen skola idag. Trots att det skulle vara bra om jag gick på matten. Men jag känner att jag har svårt för att gå till och från skolan för att endast vara på en lektion.. Får hoppas att jag inte missar något alt för viktigt och som inte är allt för svårt att ta igen själv.

Ligger i soffan just nu och tar det lugnt. Tänkte sätta på någon bra film och bara rå om mig själv. När man är sjuk så är man. Då ska man inte tänka på massa annat än att bara ta det lugnt och bli ompysslad. Jag ska försöka ge er någon uppdatering senare under dagen. Men tills vidare- ha det så bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0