SKOLA TROTS ATT JAG KÄNNER MIG SJUK.

Blev lite dåligt med uppdateringar igår. Men så får det bli, får skylla på att jag känner mig riktigt risig! Är dock, trots allt på skolan just nu. Fattar inte att jag orkar genomgå en lång skoldag, en ren pina är det allt. Men det var en viktig måndag att vara på skolan!

 

Började i morse med muntliga engelska nationella B, jag skulle egentligen haft med F jag ska vara med är borta så troligtvis ska jag ha det på fredag istället.

 

Sitter just nu på hösta våningen på skolan och inväntar läraren. Marknadsföring som gäller, en spännande och rolig kurs.

 

Hör av mig då jag slutat och kommit hem.

 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0