JAG VILL HA SOMMAR!

Jag vill ha sommar nu!! Jag vill ha sena kvällar med fina vänner, jag vill grilla, jag vill bada när kroppen känns överhettad, jag vill pussa på honom på stranden, på gatan, pågräsmattan, i kroatien och i solnedgången, jag vill sitta ute till sent på kvällarna och snacka massa skit, jag vill kunna vakna av mig själv, pussa godmorgon på världens finaste och kunna somna tätt och nära igen när jag villjag vill spela fotboll i alldeles för varmt väder, ta kvällsdopp och vinna matcher, jag vill ha brunabrända ben, gå runt i shorts och kunna gå utan jacka, jag vill busa med mina syskon på gården och äta frukostute med familjen, jag vill uppleva massa äventyr och nya saker med nära och kära, jag villta massa bilder som ska påminna mig om en underbar sommar. Fyfan vilken sommar jag ska ha!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0