GÅRDAGEN VAR HELT PERFEKT!

Finns inga ord hur underbart det var igår att få träffa mitt hjärta. Att han kom och hämta mig igår efter min körlektion som slutade vid halv sex gjorde heller inte saker värre. Han är underbart och jag älskar honom så mycket!

Vi åkte hem till mig gjorde middag tillsammans. Låg och myste, pratade och fram mot kvällen gjorde vi kladdkaka och tog det lugnt. Satte på en film och tog tekaka. Kom i säng vid elva och klev upp vid kvar över sju i morse då jag hade körlektion vid åtta.. Gullig som han är så skjutsade han ner mig i morse så jag kom i tid. Vi satt och pussades i bilen ett tag innan jag blev tvungen att kliva av för att själv sätta mig bakom ratten med min körlärare. Det är helt otroligt vad jag tycker om P. Han har en stor betydelse hos mig och jag känner mig trygg i hans närhet.

Vi båda vill så gärna träffas i helgen, då han är ledig från jobbet i morgon så är det så perfekt att ses! Men då är det istället jag som ställer till det med massa jäkla skitplugg (ursäkt för mig hemska ordval) som jag måste göra.. Har även en kusin som måste firas. Vet inte när jag ska hinna träffa mitt hjärtegulll som gör mig så lycklig, men att vi ska ses det är ett självklart!

Det är även valborg på måndag och vi är ledig på tisdag så vi kommer att ses men det känns så länge... fasän om vi troligtvis kommer att träffas träffas i morgon efter att jag har varit och grattat min kusin!

Nu ska jag inte babbla på en massa. Det är fredag, trots att jag vaknade upp på en helt fel sida så hade jag mitt hjärte bredvid mig. Satt och åt frukost med honom i lugn och ro och fick skjuts av honom till köris. Han är bäst och ställer upp i ur och skur! Love him!

Nu ska jag snart ha engelska och sedan ska jag få ut min "negativaenergi" på gympapasset. Verkar som att det ska bli ett svettigt och jobbigt pass! Hej träningsvärk och en retande kille i morgon hihi.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0