SPANSKAN KLAR, NU VÄNTAS MATTE

Yes, nu är spanska gjord. Hade som mål att skriva klart den innan jag uppdaterade bloggen. Så nu när spanskateten är finito kan jag då boka av den från dagens att göra lista, vilket känns enormt skönt! Jag har en del saker till som jag måste göra idag, b.la. så ska jag läsa i svenskaboken och så måste jag plugga matte! Det är dagens "priosaker" och klockan har "endast" slagit tre, så jag tror att detta inte blir några problem!

Jag kom hem från skolan för ca. en timme sedan, så spanskan har tagit lite tid. Men jag antar att det är något man får räkna med. Jag ska nu sätta igång och göra lite matte medans hjärnan fortfarande är i topptrim! Jag hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0