SÖNDAG KVÄLL

Hallå! Har varit lite off nu på eftermiddagen. Men det har sina förklaringar, har nämligen gräft ner mig i kartonger för att plocka fra massa julsaker för att pyta hemmet med. Nu känns det att det julstämning här hemma!

Jag har även varit iväg på träning. En träning som jag även fick hålla dubbelpass på, både de avancerade och nybörjarna. Surt. Men det gick bra, bara irriterande då jag inte hade fått någon information om det innan och då inte kunde planera passet.. En av de som tränade vrickade även foten och två nybörjare kunde inte uppföra sig, så ja.. Det blev ett spännande och krävande pass även för mig som tränare!

Nu är jag i alla fall hemma, duschat och redo för att min älskling ska komma. Han lär komma vilken minut som helst så jag tror jag ska ta och släcka ner datorn.

Jag hör av mig igen i morgon. Ha en bra söndag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0