SLÅR EN SEXA MED TÄRNINGEN OM OCH OM IGEN

Jag tänker tillbaka. Tillbaka på tiden då vi inte kände varandra. Hur livet var och såg ut då. Då vi under hela sommaren pratade med varandra hur länge och hur mycket som helst. Det är magiskt, att kunna tänka tillbaka på hur allt har blivit. Att det är du och jag nu. Att vi från att ha gemensamma vänner och inte känna varandra och nu- vara riktigt kära i varandra och ha en längtan till varandra hela tiden. Det är helt otroligt.

Att få tillbaka blickar på saker vi gjort, att inse att vi kommer få så många fler fina minnen samlad i vår "bok". Jag älskar det, älskar att jag har dig och att vi har varandra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0