NATTEN MED ÄLSKLINGEN

En lika perfekt stund tillsammans med mitt hjärta idag som tidigare. Älskar att fp somna med honom, känna hans doft, värme och närhet. Omtanke och fina sidor han har.

 

Vi såg på tv och myste. Klockan halv åtta, då vi hade sätt halv bonde söker fru så åkte vi iväg och köpte kina mat på begäran haha! Men riktigt gott var det, satt som en smäck i magen. Såg på ”berg flytta in också”, efter det så smög vi oss in till mig rum, satte på en film och myste. Släckte lampan strax före tolv och somnade som två minigrisar omslingrades om varandra. Bland det bästa som finns är att somna bredvid honom, att få känna hans andedräkt mot min, få känna hela honom. Få höra fina ord viskandes på morgonen och sekunderna innan ögonlocken slås samman. Det är en helt magisk känsla som inte går att få ner på ord för det är så mycket mer värt och vackrare än så!

 

Vi klev upp vid kvart i åtta, försa gången vi tillsammans inte behövde stressa till skolan! Vi satt i lugnansro och åt frukost, pratade och hade en mysig morgonstund framför frukostbordet.

 

Lämnade hemmet i betydligt bättre tid än vad vi brukar göra, fick skjuts nästintill alldeles utanför skoldörren. Satt säkert i ett par minuter i bilen ihop klistrade i varandra innan klockan hade tickat på alldeles för fort och jag blev tvungen att gå in och han åka vidare till sin skola. Vi bestämde i alla fall att ses antingen i morgon eller på söndag, så det blir kanoners det.

 

Jag är nu mitt uppe i fek. lektion, lika bra att återgå till lärarens extremt tråkiga genomgång som jag kan tippa på kommer hålla på lektionen igenom. Spanskaredovisning som vänas sista lektion, bara att ta det lugnt, anas och fokusera så kommer säkert det gå kanon. Hör av mig senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0