"MARKET PLACE"

Sitter nu på företagekonomi, ska skriva om olika lagar men av någon anledning råkade jag komma in på blogg.se och sedan in här, märkligt!

Klokan har slagit två och det är alldeles tyst och lugnt på skolan, vart håller alla elever hus? Nästan så man börjar undra om lärarna varit taskiga och endast gett vår klass ett mördaschema på fredagar? Redan trött och frysen, fasten klockan bara är så här lite. Förfärligt! Men om cirkus en timme så kommer min kille och hämtar mig och så ska vi umgås hela dagen, kvällen, natten och morgondagen, längtar och saknar honom så!

Men jag anatar att jag lär ska återgåt till företagsekonomins termer och fortsätta skriva om dessa lagar vi i klassen blivit tillsagda att göra. Duktig och lydig som jag är så har jag kommit en bra bit och ska nu återgå efter min paus!

Känner mig lite osäker om det blir några mer uppdateringar idag med tanke på att jag ska träffa mannen min precis då jag slutar. Så om det inte blir några mer för dagen, så får jag ta och önska er fortatt trevlig dag och kväll.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0