KÄRLEK ♥

Att få ett sms från den bästa gör en som lyckligast. Att bara se namnet utan att läsa innehållet förstår och vet jag att det är något bra, vackert och underbart! Jag saknar så att få mysa på, och prata med mitt hjärta fastän jag har smsat ett flertal gånger med honom nu undertiden jag varit borta. Att nu ha varit ifrån honom ett tag, fastän det inte har varit nå länge men det har ändå varit en herrans massa mil från varandra har gjort oss båda alldeles kärlekstokiga.

 

Jag kan knappt bärga mig till i morgon då vi ska få träffa varandra. Känns nästan som i en dröm. Nästan så jag måste nypa mig själv för att inse att det är verklighet!

 

Jag tänker tillbaka, tiden rusar bara iväg men jag mins det ändå som om det vore igår. Försa gången du kom till mig, då vi var med varandra på riktigt. Jag kände redan då, redan första gången vi sågs att det skulle bli vi. Det där klicket fanns där, vi kollade in i varandra ögon och hela världen vändes som upp och ner! Dina ord blandat med mina var som att vi alltid hade känt varandra. Som att vi var gjorda för varandra, som att vi gjorde varandras dagar till snäppet bättre och vassare. Det är nästintill helt obeskrivbart hur vackert allt är.

 

Hur många gånger kan jag egentligen i somras varit på ICA endast med förhoppningarna att möta dig? Då jag såg dig där första gången, då våra blickar möttes tre gånger, tre gånger! Då vi båda var som helt paralyserad och vi fick fram någon konstig form av hej! Haha, det är minnen. Riktigt fina vackra minnen.  Alla våra fina sms, kvällar, mysiga stunder med bakning, ”tv tittnade”, busningar och allt sådant där. Allt är så vacker, oförglömligt och underbart. Det ska bli mer och det gör en nästan ännu gladare. Att sitta och småle för sig själv och kolla på bakgrundsbilden på telefonen och även då le för sig själv kallar jag kärlek. Riktigt fin kärlek.♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0