GOD NATT OCG SOV SÅ GOTT

Nu efter att ha sätt fyra filmer och lite strötittande på tv:n så väntar nu sängen på mig. Jag känner att jag nu, vid snart halv två på natten är bäst att släcka ner och inte vakna allt för sent i morgon bitti. Det är ju som sagt en dag i morgon också. Det är mycket som ska hinnas göra i morgon, roliga samt mindre roliga saker. Bland annat så skall julsaker plockas fram och pyntas runt i huset. Hoppas att få vakna upp med ett vitt jultäcke på sönda morgon då det också är första advent, det skulle vara riktigt mysigt!

Klockan bara springer iväg, tror att det är bäst att släcka ner och sova. Ska innan säga god natt till min kille. Saknar honom.. Men snart får vi ses igen och det ser jag fram emot! Tills dess får jag prata med honom och kolla på min fina bakgrundsbild på telefonen!

God natt och sov så gott alla, vi hörs i morgon igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0