FREDAGENS PLANER

Fredag och helg, vad mer kan man begära just nu? Möjligen pojkvännens sällskap, men jag hade honom vid mig hela eftermiddagen igår, kvällen, natten och morgonen idag så jag är glad ändå! Han skulle egentligen varit med mig idag efter skolan ett tag också men så blev det inte. Han blev tvungen att åka iväg på sitt jobb en sväng och klockan har bara runnit iväg. Han ska nämligen också i säng tidigt för att upp och jobba till klockan sju, så om han skulle ha kommit så skulle han ha blivit tvungen att åka hem ganska tidigt. Om han skulle ha sovit över så skulle han ha blivit tvungen att åka från mig extremt tidigt och omtänksam som han är så ville han heller inte låta mig kliva upp så tidigt.

Men nu ska jag snart till att äta middag. Har pratat med min jämnåriga kusin som jag funderar på att dra till men vi får se hur det blir då jag är extremt trött. Kanske också bara blir hemma, tar det lugnt och ladda inför morgondagens plugg, stanmys och bio och träff med mina pinglor! Jag får helt enkelt se vart kvällen leder, men jag tackar verkligen inte nej till en hemma kväll. Känns som att det också kan behövas och vara skönt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0