DU ÄR MIG OCH JAG ÄR DIN

Ligger och kollar tillbaka på gamla inlägg på bloggen, får ett lyckorus och nostalgi. Allt var så fint och är så mycket finare nu. Att jag har dig, och du har mig är helt magiskt sjukt bra! Jag gillar dig, jag verkligen gillar dig. Att vi nu har varit tillsammans i ca. 6 känns helt fantastiskt, att tiden gått så fort och jag har nog fortfarande svårt att förstå att det är du och jag nu. Jag kollar på min telefon, ler varje gång. För det är du och jag tillsammans på bakgrundsbilden, samma bild har du. Det är gulligt. Riktigt gulligt.

 

Du är så charmig, fin, omtänksam och underbar. Att jag har dig gör en ännu gladare och spralligare! T.ex. nu i helgen, natten mellan fredag och lördag då jag vaknade och var värsta täppt i näsan då du sträckte dig över mig till dig nattduksbord och bad mig sätta mig upp för att du skulle kunna spruta in nässpray i min snok. Hur charmigt var inte det? Då du alltid är noga med att jag sitter skönt, har gott om kuddar osv. runt omkring mig. Du behandlar mig som en prinsessa och det gör en nästan knäsvag och lycka.

 

Jag säger det ingen, det är nästintill helt omöjligt att beskriva hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag tycker om dig, hur glad du gör mig, hur.. jag hur bra du är!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0