DOFTLJUS RINNER OCH FORMAS TILL ETT HJÄRTA

Ett tecken, ett riktigt fint tecken- som jag inte annat än att älska kan göra. Helt magiskt otroligt. Riktigt vackert.

Nu har jag hoppat i säng, satt in hörlurarna i öronen playat på en massa goa låter och känner att jag kommer kunna somna utan problem. Har även precis sagt god natt till min sötnos och börjar känna hur trött jag är. Lika bra att släcka ner och ladda batterierna inför morgondagen. En ny och tuffskolvecka som står och är redo för en, lika bra att bemästra den och få den gjord!

God natt och sov så gott alla, hoppas ni har haft en lika skön, mysig, fantastisk o magisk helg som jag har haft! Natti natti


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0