BESTÄMT

Nu är det bestämt och klart och jag är som en liten barnunge. Men ibland är det allt acceptabelt, en gång ett barn alltid barn. Kanske. Eller?

Nåja, jag har pratat med min prins nu på eftermiddagen och vi båda saknar varandra så mycket, så i morgon ska han komma till mig. Följa med mig på träningen och kanske möjligen vara med själv (?) och sedan så åker vi hem till mig och myser och hoppar sedan i säng tillsammans. Känns kanoners! Är så glad. Ska även försöka orka med skolan i morgon, har nu vilat sedan i måndags så skola i morgon ska jag nog allt försöka orka med!
'
Nu ska jag se lite på tv och sedan släcka ner. Tvecksamt om det blir något mer inlägg ikväll, men oavsätt så önskar jag er en trevlig kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0