ÄR FORTFARANDE HOSS MIN KILLE

Är kvar hos P, vi ska om ett tag röra oss hem mot mig. Jag ligger just nu på hans rum, lyssnar på musik och har tv:n på! Bra blandning skulle jag vilja säga hehe!

Han är just nu inne i duschen och jag myser som sagt på hans rum. Luktar på hans grisiga kudde och bullrat in mig i hans täcke är precis vad jag gjort!

Vi vaknade ganska sent, låg och miste ett nr tag innan det blev att kliva upp. Pannkaka blev det till lunch och sedan så tog vi det lugnt för att smälta maten och samla energi till krattning vi blev förfogade att göra! Vi var inte ute så jättelänge, vi blev riktigt kalla och gick in och myste värme oss.

Men nu är han klar från duschen och vi sla snart till att åka tror jag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0