TISDAG

Dagen började riktigt sämst. Hela natten har varit katastrof. Allt vara bara skit. Men nu, ett par timmar in på dagen så känns den riktigt bra. Man ska aldrig säga aldrig utan göra något åt det.

 

Idag så kände jag när jag satt i bilen på väg till jobbet med tårar i ögonen, nej idag vill jag inte jobba. MEN, jag åkte till jobbet ändå. Och se, nu sitter jag här och känner att denna dag är betydligt mycket bättre än vad jag kände i morse.

 

Det är inte bra att alltid vara envis och trångsynd. Var öppen och se saker från den ljusa sidan och gör det till något bra. Det har jag gjort idag och det är jag glad över, för tänk er, vad tråkigt det skulle vara om jag hade haft en dålig dag, då jag själv kan välja att den ska bli bra!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0