MYSER I SOFFAN EFTER ETT LÅNGT BAD.

Idag har jag också varit hemma. Åkte en stund efter luchen ner till stan för att möta en naprapat. Nu efteråt är jag så glad över att jag var där. Känner mig bättre, men dock lite ömmande. Ska dit igen på tisdag och har fått lite övningar jag ska göra två gånger om dagen fram tills dess, ska då få lära mig nya övningar jag ska göra regelbundet för att försöka få någon ordning på ryggen! 
 
Ligger nu i soffan efter ett långt bad. Ser på skilda världar och bara tar det lugnt. Har som sagt varit hemma från jobbet idag. Bra att vila upp mig för i helgen är det äventyr som gäller, då är det viktigt att vara frisk. Vi hörs senare, kramisar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0