HOTELLFRUKOST ÄR EN STOR LYX I VARDAGEN

Ett kopp starkt kaffe, nybakat bröd, massa gott pålägg, ägg och bacon, fil och massa olika sorters flingor. Ja, körde all in på frukosten i morse. Magen är fortfarande mätt trots att det närmar sig lunchdags snart.

 

Haft en härlig start på dagen. Vakande som alltid upp bredvid världens gosigaste människa som jag tycker så fruktansvärt mycket om. Han gör mig glad och jag gör honom glad, vi passar helt enkelt perfekt ihop. Älska. Älska. Älskar’t!

 

Det känns lite tungt då vi inte kommer att ses på en hel vecka.. Kommer sakna honom massor. Men om vi har klarat en helg och tre veckor i somras så känns det inte som något bekymmer. Det är viktigt att länge efter varandra och kunna lite på varandra. Två viktiga ståndpunkter i ett förhållande enligt mig.

 

Nu ska jag skicka iväg ett gulligt sms till honom och sedan stråla på jobbet. Jag känner mig grym och älskar detta! Kram. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0