12 H IFRÅN VARANDRA

Det känns.. Jobbigt och samtidigt bra på ett sätt. Jag vill bara krama om honom, gosa in mig i hans famn och känna hans närhet. Jag vet att jag inte ska försöka tänka på det, men det är svårt ibland. Vi fick en natt till ihop och dett gjorde oss båda så glada och lyckliga. Jag älskar honom så fruktansvärt mycket och han gör mig så glad.
 
Inatt var det som att vi båda visste extra mycket att vi inte skulle få sova ihop på ett par nätter. Vi låg extra tätt och myste ordentligt. Det är så fruktansvärt lugnande och skönt att känna att jag har honom bredvid mig på natten. Få en puss på pannan innan man somnar är bara det en guldstjärna. Få en bamsekram på morgonen och ligga och mysa, skratta och prata innan man kliver upp. Hihih jag älskar det. Älskar. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0