FREDAG OCH SISTA LEKTIONEN INNAN HELG

Denna veck ha kännt som en av de mest segaste veckorna på väldigt väldigt läänge! Men nåväl. Inte lång kvar tills jag få gå på helg. Känns bra. Riktigt bra. Grymt så att säga. 
 
Ska träffa min kära kusin efter skolan och gå en fika med henne. Mysa och snacka en massa skvaller. Efter det ska jag hem och göra klar min psykologiupg. som ska in. Vid sju kommer min kompis A så tills dess ska jag vara klar med allt som stavas plugg. Hoppas på att projektplanen ihop med C blie klar fort så att jag kan umgås med I med dessamma hihi. 
 
Känns tveksamt med fler uppdateringar idag. Vi får helt enkelt höras i morgon. kramisar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0