KÄNNER MGI ENSAMMAST I VÄRLDENS FÖR TILLFÄLLET

Hehe skämt å sido. Men nästan. Men i morgon ska jag ut och partaja! Då j*klar hehe! 
 
Dagen idag har varit grym. Har legat vid havet och fått solen på mig hela dagen. Himlen har varit klarblå och det har inte varit ett moln- underbart! Åkte in mot staden framot eftermiddagn och fick middagsbesök. De är fortfarande kvar men nu har de alla gått ut på promenad och tagit med sig piknickkorgen och assa mys. Kände inte för att fäöja med, det enda jag känner för att göra nu är att hitta på lite raj raj men det får vänta till i morgon och det känns bra ändå, att vänta till i morgon vill säga. 
 
Nu ska jag nog fixa lite gotta och sätta på någon bra film, eller om jag inte får för mig att ge mig ut och springa! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0