LITE KORT OM MINA SENASTE DAGAR

 
Var ett tag sedan jag hörde av mig här, men det har varit lov och då har både jag och bloggen tagit ledigt. Jag kom hem i söndags och möttes då av ett hjärta här hemma. Var superduper mysigt att få träffa honom efter att inte ha gjort det på en hel vecka. 
 
Jag hade även fått min studentklänning så min pojke fick säga vad han tyckte, dock hjälpte det inte så mycket då det enda han sa "den var ju fin" och något i den stilen "vitt som vitt" haha killar asså.. 
 
Hade skola som vanligt i går, dock så hade jag ett långt hål, elle rättare sagt extra långt hål då min lärare på första lektionen inte var där. Hjärtat kom och hämtade mig igen då han fortfarande var kvar i stan. Vi åkte hem till mig och åt lunch sedan så åkte han. Jag pluggade lite och gick sedan ner på skolan. Slutade ganska sent och P stod och väntade på mig. Jag mådde inte alls nå bra, hade sprängande huvudvärk och hade jätteont i magen. Men efter lite mat och en värktabletter så känndes det lite bättre. 
 
 
 
Vi åkte då iväg på ett spa för lite vardagslyx. Det var hur mysigt och perfekt som helst. Vi var där ett par timmar och åkte sedan hem till mig igen. Gjorde stor och lyxig kvällsfika och kröp sedan ner till en film. Vi låg länge och myste och pratade. Älskar min kille ♥
 
Idag, likväl som igår, så hade vi sovmorgon, så vi låg och drog oss och myste ett tag innan vi kom upp. Gjorde oss klara och åt en dunderfrukost. Fick skjuts till skolan och sedan har jag varit där hela dagen. 
 
Fick skjuts hem och har sedan jag slutade pluggat, ätit middag och nyss duschat. Nu ser jag på bygglov och tänker bara ta det lugnt. Ska snart fixa lite kvällsfika och mysa ner mig framför tv:n. Vi hörs senare, om inte, så hörs vi i morgon. Kramar på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0