TIDIGT MORGON PÅ SKOLAN.

 
Hallå där! Ska ha samhällskunskap, läraren har inte kommit och jag försöker vara effektiv och hitta lite fakta om en uppgift som skall göras. 
 
Jag var här tidigt i morse och jobbade projektarbete med C. I morgon kör vi igång med våra första redovisning och det känns pirrigt och roligt! 
 
Igår blev en jobbig kväll därför det inte blev någon mer uppdatering igår. Det var massa strul med P och tårar började falla för egentligen ingenting. Strul blev allt, jag somnade framför beck och vaknade ganska pigg i morse. Idag känner jag att jag har en massa energi och måste försöka plugga massa när jag kommer hem från skolan idag. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0