DOFTLJUS, MEN KÄNNER INGEN DOFT..

Fredag idag, men det känns inte alls av. Jag ligger nere hos mig just nu och ser på skilda världar. Är superförkyld i nästan så jag känner inte alla doftljusen. 
 
Jag tänker mycket. Har tänkt väldigt mycket idag. Känns som att inget ligger riktigt på topp, är ledsen och sårad, men försöker fötränga allt. Vill bara att allt ska vara bra och att mitt hjärta ska vara hemma. Men samtidigt så känns det skönt att vara själv. Älskar mitt rum och är skönt att ligga här och försöka piggna till. Vill gärna vakna i morgon och må bättre. Snart nyår också. Dock känns det kaos. Men vill försöka se det positivt. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0