MIN ÄLSKLING HAR PRECIS ÅKT HEM.

Jag säger woooooooow vilken underbar vecka jag har haft! Den har varit bäst bäst bäääst! Jag har varit med mitt hjärta princip hela veckan. Åkte ju som sagt till honom i tisdags, eller rättare sagt kom han och hämtade mig, närmare sagt vid åtta. Klockan hade runnit väg men det gjorde inte det minsta då det var lov.

Vi myste och gosade. Gjorde fika och pratade, såg på film och myste lite till. Det var riktigt roligt att få träffa honom igen då det var några dagar vi inte hade setts på då. Jag fick även en fråga under kvällen om jag vill följa med honom till fjällen. Och vem tackar nej till att få umgås med den man älskar i några dagar med massa mys och äventyr?

Så på onsdagen då vi vaknade så gjorde vi pannkakor, som nu förövrigt har blivit "vår" måltid som vi gör väldigt ofta. Hihih busigt! Lite efter lunch så åkte vi hem till mig och packade. Han hjälpte mig lite men vi kom sedan fram till att det skulle bli lättast och tidssparnade om han åkte hem till sig och packade så fick jag skjuts till honom då jag sedan var klar.

Jag kom åter till honom efter några timmars packning. Klockan hade hinnit bli eftermiddag. Vi åt middag hos honom och myste på lite innan det var dags att ge sig iväg. Det hade blivit svart ute innan vi hade fått in all packning i bilen. Vi parkerade oss i baksätet med massa kuddar och mys. Stannade och hämtade upp hans skidor hos en kompis och på en mataffär för att köpa färdkost och lite mys musik i bilen. Lyssnat på melodifestivalen skivan hela vägen. Kan säga att det är riktigt grymma låtar och att de flesta satt sig i hjärnan samt att vissa känns lite väl spelade haha!

Det var första gången jag följade med honom upp till fjällen så det skulle bli riktigt mysigt och trevligt att få se hur de hade det! Och oj så mysigt det var. Vi sov i en 90 säng alla nätter och det var riktigt mysigt hihi! Kommer sakna att ha honom bredvid mig då jag haft honom vid min sida ända sedan i tisdags.. Hela fem nätter.. Det är mycket och ett rekord på hur länge vi som längs "suttit ihop". Och det underbara med det är också att ingen av oss har lessnat på varandra. Underbart. Riktigt pefekt, älskar mitt hjärta. Älskar att jag har honom och att han har mig. Älskar allt wihiii!

Där uppe så har vi haft det hur mysigt som helst. Vi har åkte skoter. Stannat på fjället och pussats. Slängt ner varandra i snöhögar. Legat på skotersporten och mött massa folk som kört förbi och kollat. Fått massa blickar och ansikten som lett mot oss. Hållt varandra i hand, pussats, kramats och myst. Diskat. Sett på tv. Duschat. Bastat. Hållt om varandra. Lagar mat. Sprungit i en snöstorm hand i hand. Pussats, kramats och gosat med varandra lite mer. Pratat om allt mellan himel och jord. Varit kärlekscoachar till våra vänner. Varit sociala och umgåts med hans föräldrar.

Ja listan går att göra lång. Vi hade det helt fantastiskt där uppe. Kom hem åter i går kväll. Lagom till att vi han göra middag och prata med hans brorsa som flyttat hem provisoriskt ett tag innan det var dags att se på melodifestivalen. På ett ungefär. För vi kom på att vi skulle åka hem till mig. Så vi åkte hem till mig. Myste ner oss i soffan, lite slut efter en lång resa och efter en tuff skotertur tidigare under dagen. Vi båda somnade som slagna hjältar i bilen också hihi!

Såg på en film och melodifestivalen, gosade med varandra, gjorde fika och gosade lite till kan man nog berätta vår kväll med. Kom i säng fram mot halv två. Vaknade i morse (kanske ska säga vid lunch) vid ETT! Vad hände sa vi båda två!?! Haha, galet. Men det kanske vi var förtjänta av. Vi båda var ju som sagt slagna efter gårdagen och efter att ha klivit upp vid tio tiden alla dagar där uppe och varit vaken ganska länge så var vi allt förtjänta av att få sova ut. Mysigt var det i alla fall.

Vi klev upp och familjen hade gjort ordningen en brakar lunch åt oss. Riktigt gott och smarrigt var det. Efter det så la vi oss och pratade och myste och lät maten smälta. Klckan rann iväg och började närma sig tre.. Dagen idag har gått alldeles för fort. Mitt hjärta har precis åkte hem... Känns lite tråkigt och hemskt. Samtidigt som vet att jag måste ägna mig åt plugg och att ta tag i lite saker. Men kommer nog ringa och prata med mitt hjärta ikväll, få höra hans mysiga fina röst och inse att jag inte kommer ha honom bredvid mig i sängen ikväll. Men det ska väl gå det också! Kommer ju träffa honom om inte allt för länge igen.

Avslutningsvis vill jag bara säga att mitt lov har varit amazing bäst och jag kan inte få fram hur underart glad och sprallig jag känner mig! Det bästa lovet på länge! Så är det bara. Gyrmt. Nästa ska bli minst lika bra då vi har planerat en grymt sak tillsammans. Allt är grymt och bäst just nu. Allt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0