POJKVÄNNENS STUDENT

Wow chikka boom bom booom!! Nu är jag hemma efter en helt fantastisk dag. Att få stå allra längst fram och se sin älskade pojkvän klädd i kostym och rosa skjorta springa ut på scenen med världens leende- wow! Det gjorde en alldeles tårögd och lycklig. Att inte ha fått träffa varandra på sexton dagar och bara se varandra var helt underbart. Att sedan få en kille som bara rycker tag i en och jag i ren reflex hoppar upp i hans famn och skiter i i fall någon ser mina trosor, skiter i allt och bara är där uppe i hans famn och får världens gosigaste kram och pussar. Helt underbart magiskt och fantastiskt!

Efter att ha också ha träffat hans familj och delar från släkten så åker jag vidare hemmåt för att vila lite för att jag skulle bli pillgare, jag har trots allt varit vaken en härrans massa timmar! Men att vila gick inte så himla bra men jag tog det lugnt och bytte om. Kände att det skulle bli kallt att gå runt i klänning på kvällen.

Åkte ut till mitt hjärta någon gång efter fem då studentmotagningen hos honom skulle vara. Jag fick träffa ännu mer från hans släkt och hade en pojkvän som inte annat än kunde låta mig vara, och ja, jag kan erkänna att jag var likadan hihi! De hade gjort det jättefint på gården med "tält" där de hade dukat upp med massa go mat och drycker. Ja och hjärtat hade fått reserverade platser, de hade dukat och ställt borden som en hästsko och de två platernera i mitt hade vi två fått, så sött!

Kvällen blev riktigt lyckad vi rullade in mot stan vid tio elva. Jag hade först tänkt att gå ut med mina kompisar men kännde och känner att jag är alldeles för trött för det. Nu har klockan paserat tolv och jag ska alldeles strax rullar mot sängen.

Bestämt med hjärtat att vi ska vara och umgås på riktigt med varandra i morgon. Det. Ska. Bli. Grymt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0