NY DAG OCH NY START

Vet inte hur många gånger jag har tänkt och skrivit ner- vad fort dagagarna går! Men det är helt sinnessjuk. Redan onsdag och jag är grymtr trött fast ändå så glad och lycklig!

Min snutta kom som sagt till mig i går eftermiddag. Vi gjorde middag och myste på. Han hjälpte mig med litte matte inför matteprovet som är på måndag (blev framflyttat!!!) innan jag åkte iväg på träningsmöte. Kom hem efter ca. en timme och myste på med mitt hjärta. Vi såg på tv och hade det hur mysigt som helst. Älskar den där pojken!

Vi hade svårt att komma upp i morse, somnade nog lite sent i går.. Hehe, men det gör inget alls för att mysa med den man älskar är underbart! Znosade säkert klockan upp mot en timme, opsi! (a)

Traskade tillsammans ner till skolan hand i hand och skildes åt med pussar.

Nu sitter jag på skolan och ska ta och konsentrera mig på skolarbeten! Vi hörs senare i eftermiddag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0