LÖRDAG

Fort tiden går, fredagen har redan passerat. Lördagen har satt i gång.

Lite tråkigt är det allt att dagen igår gick på tok för fort så att jag inte hann "andas" och ta det lugnt. Kom hem vid halv sex. Städade rummet och åt middag med familjen. Klockan sex öppnade jag engelskaboken!

Nu har jag ca. 70 sidor kvar, som jag verkligen inte klarade av att läsa i går för jag blev så trött! Tänkte att det är lika bra att sätta igång redan nu med de sidor som är kvar och hoppas att jag blir klar om inte allt för länge.

Jag hade också velat gå på stan en sväng innan sötisen min kommer. Men som jag sa, boken är viktigast och jag är så grymt glad idag att jag satt så många timmar i går och läste läste o läste!

Nu ska hör boken öppnas, jag hör av mig senare. God morgon på er alla


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0