NU SÄTTER DET IGÅNG IGEN!

Lyssnar på andra avenyn låten, som jag brukar kalla den men som den egentligen heter- ”Friday I’m In Love”. Jag lutar mig tillbaka, hör mulltret utifrån, kollar ut och blir yr med desamma. Att redan börjat blivit mörkt tidigt slog mig tidigare idag, att redan vid femtiden är det nästintill svart! Att vintern är på igång gör mig mer än glad. Jag känner mig laddad och redo för en kall och mysig vinter. Redan börjat prata lussbullsbak med pojkvännen och andra mysigheter.

 

Förra året så hade vi nästan snö så här års, nu är det varmt. Nästan så man börjar undra om vi kommer ha snö på julafton detta år! Vi blir nästan varma om vi går runt med tjockare jacka, halsduk, vantar och mössa på huvudet! Skulle kännas ganska tråkigt och ”tomt” på något sätt om snön inte faller snart. Vi får hoppas det är på ingång när som helst tycker jag som är en riktigt allälskar bland årstiderna. Jag uppsakttar de felsta väder, dock kan vi skippa slask och för mycket regn hehe!

 

Nu ska jag återgå till mig härliga spellista och njuta sådär extra mycket av sista dagen på lovet. Sammanfattningsvis kan jag meddela att mitt lov har varit helt oslagbart. Att ha fått varit och sovit med mitt hjärta, varit med andra nära och kära, besökt solen och bara varit ledig har gjort mitt lov till en höjare som är helt oförglömlig! Lov satt helt perfekt och jag känner mig laddad och redo inför en till tuff period i skolan som kommer vara pruppfull med saker att göra! Jag gillar utmaningar, att lyckas, utvecklas och prestera på topp, nu kör vi!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0