HOME SWEET HOME

Borta bra med hemma bäst känns ganska lägligt att säga just nu. Min vecka har varit helt fantastiks. Så mycket som har hänt samtidigt som det har varit lugnt och skönt på ett skönt och avkopplande sätt. Hur nu det egentligen kan gå ihop?

Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng inatt. Att få komma hem till sitt eget och komma in i sina vanliga "vanor" eller hur man nu ska kalla det då det är sommarlovet. För riktiga vanor är det ju egentligen inte. De vanliga vanorna drar igång då skolan börjar igen, men dit är det ett tag kvar så jag ska ta vara på sommaren lika bra som jag gjort nu när jag varit utomlands.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0