NATTDAGS FÖR MIG

Nu är jag redo, redo för att hoppa i sängen. Drömma om min älskade essä som ska bli riktigt grym! Jag ska även drömma om min sockertopp som jag tycker så mycket om.

Nu ska jag till att borstatänderna och göra mig klar för kvällen. Att somna är inte alltid det lättaste, men jag känner på mig att jag kommer somna som en stock då mitt huvud nuddar kudden! Känns bra skönt ändå. I morgon har jag sovmorgon, vilket inte känns det mista fel. Att däremot gå och lägga sig utan sin älskling som de senaste slndagarna känns konstigt.. Men det får fungera det också, jag fick ju hans sällskap natten som var så det ska nog gå bra en natt ensam. Fast det kommer kännas tomt utan hans värme och kärlek.

Nu ska jag borsta tänderna innan jag börja prata på alldeles för mycket. Jag hör av mig igen i moron. God natt och sov så gott alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0