MATTEPLUGG INFÖR MORGONDAGEN

Efter att nu har ringt en av fyra sidor, ätit middag, duschat och fixat lite så ska jag nu till att öppna matteboken och plugga en del inför morgondagens nationella! Hua nerverna börjar möjligen lite smått spöka hos en. Men det kanske är lite smått så det ska vara?

För att lugna ner mig en smula tänker jag blädra igenom lite och sedan lägga ner. Tror inte det ge så mycket att sitta med det nu utan gör det bara för att känna mig lite extra säker på grejerna. Efteråt lite matteplugg blir det antingen att lägga ner plugget helt för kvällen eller så blir det att sätta igång med lite annat plugg. Har en hel del nu innan jullovet. Man blir ibland som elev förvånd hur lärarna tänker, men nåväl, det är väl sak samma egentligen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0