PLANERING SPRACK

Min planering sprack då jag sisådär strax före sex skulle övningsköra till träningen där det inte fanns några tränare. Att jag då istället fick köra åter hem och fortsätta med mina studerier. Som inte resulterat i så mycket gjort. Men det är söndag, söndagkväll. Vilket känns ganska meningslöst egentligen att fortsätta försöka få något gjort nu när det gäller skolarbeten.

Under den här helgen har jag, nästan gjort klart källkritikupg. (som senast ska in på fredag), gjort klart mattetalena (som ska vara klar till på onsdag) och småkollat på lite spanskagramatik som vi ska ha prov/test på nu på torsdag. Eller vi skulle fräscha upp våra minnen så skulle vi leka (?) eller hur det nu var under letkionen. Nu när jag tänker efter och skriver vad jag gjort och vad vi har så är det egentligen inte så mycket som händer, men det känns ganska mycket. Gäller bara att göra klart saker så fort jag får de så jag slipper sitter med inlämningar sista dagarna. Är så skönt då jag fått något gjort och kan checka av det från min "att göra lista".

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0