FÖRKYLD.

Har haft fullt upp så jag har inte alls hunnit känna av att jag är förkyld för ens nu. Vill bli sjuk nu. Absolut inte nu. Jag vill inte gå runt med en täppt nästa och låta som en uppstoppat blåsfisk som inte kan andas. Natten käner jag redan nu på mig kommer bli tung och jobbig. Att jag redan är nog "trång" i näsan utan att vara förkyld tycker jag räcker gott och väl. Men tydligen tyckte inte min näsra det. En förkylning ville komma och överraska mig lagom såhär i slutet av sommaren.

Måste nog kolla upp min snok igen. Kanske är det så att den måste genomgå ännu en till operation (som att de tidigare inte räckte!!) För nässpray funger inte vilket är en stor besvikelse.  Andra starka salvor och likande nässpray vill heller inte fungera. Besvärligt. Så det ändå jag kan göra för stunden är att hoppas på att det blir bättre så snart som möjligt och att jag i alla fall får sova hyfsat bra inatt. Kanske blir det så att jag ligger med oth en bra tag fram mot morgontimmarna och sover bort förmiddagen i morgon. Vilket jag helst vill slippa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0