SÖNDAG UPPSKATTAS JÄMT TILL FULLO

Söndag. En dag som många gånger inte alls brukar uppskattas så mycket. Men oj vad jag jämt brukar göra det. Snön fortsätter falla. Vovven har hemma sprudlar och skuttar av lycka. Lillemannen ♥. Vi var på en långprommis tillsammans förut, annats har jag bara hållt mig inne och tagit det lugnt. Sett på lite gossip girl och städat lite. 
 
Åt en rejäl frukost tillsammans med hela familjen. Det uppskattas jämt, kunna sitta länge och har stort och brett utbud. Mumms. 
 
Tog en dusch frörut så nu doftar jag smaskens. Har nyss ätit och ska snart göra mig klar. Älsklingen kommer snart och hämtar upp mig. Vi ska se kärlek deluxe på bio, hoppas det är lika romantisk och gullig som jag hoppas hihi. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0