MIN HELG

Hej alla! Det är söndag och det har verkligen känts av idag. Jag, Moa och Gustav jobbade inatt och kom hem vid strax efter två. Hamnade i sängen vid tre. Vaknade i morse vid elva. Åt pannkakor och somnade sedan om och sov till fem. Vad hände? Fattar inte alls att vi kunde vara så trötta. Men nu är jag nyduschad och sitter och myser med familken. Hjärtat åkte hem förut. 
 
Hela helgen har gått alldeles för fort. Åt sushimiddag för första gången i mitt liv i fredags tillsammans med familjen. Sedan blev det en spontanutgång med Moa. Vi satte oss och tåg en efterrätt och något gott att dricka. Satt länge och pratade och hamnade utan kärleken bredvid mig i sängen. Sov ut rejält och låg och drog mig ett bra tag innan jag klev upp. Åkte sedan till stan med mamma. 
 
Jag har helt enkelt haft en riktigt bra helg! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0