EN HÄRLIG START PÅ VECKAN

Åter måndag, vi startar en ny vecka och hoppas att den inte ska innehålla några basilisker. För denna vecka är jag redo att hålla mig frisk!

 

Förra veckan låg jag däckad i soffan från måndag natt till lördag med en riktig magsjuka + influensa. Hua vad hemsk det har varit. Började nästan under lördagen att krypa efter väggarna och valde att åka iväg en sväng och fy så kämpigt det var för kroppen. Nu sitter jag på jobbet, känner att kroppen inte är helt frisk men tillräckligt tillstånd för att orka jobba.

 

Solen strålar vackert ute och jag ser framemot en lunchpromenad med vovven. Väldigt mycket snö har smält och termometern visar nästan plusgradigt. Nu längtar jag till en varm vårdag med strålande sol, en gofika ute på altanen placerade i en snöhög/ trädgårdsmöbel tillsammans med familjen. Hur mysigt låter inte det? Fick nästan lite vårvibbar. Kanske skulle en fika ute fungera redan till helgen iklädd en tjocktröja? Mys. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0