SHOPPINGHELG

Idag har jag shoppat lite mer. Har haft en riktig shoppinghelg och mys på stan. Har fått hem en massa härliga höstkläder som jag starkt ser framemot att klä mig i. Tycker det är så mysigt att ha på sig "lager på lager" och använda sig av tjocka halsdukar! 
 
Sov hos älsklingen inatt. Åkte till honom i går eftermiddag. Vi åt middag och myste. Åkte iväg och köpte lite gotta och spelade kort på kvällen, hur mysigt som helst. Vi sov ut i morse och jag åkte hemöver vid lunchtid. Sedan har jag åkte iväg och shoppat. Nu är det redan kväll och jobbet böjar igen i morgon. Ska ha en lugn och skön kväll framför tv:n. G kommer hit lite senare också, detta kommer helt enkelt bli ett skönt avslut på veckan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0