KANSKE KOMMIT IGÅNG MED TRÄNINGEN IGEN.

Pjo, snart är denna jobbdag över. Känner mig riktigt sliten, denna dag har det varit mycket, men samtidigt har den varit helt perfekt. Kan nog med säkerhet säga att denna dag är en bland det bättre sedan jag startade här. Härligt. 
 
I går efter jobbet så möttes jag av att min kärlek stod utanför och väntade in mig med en stor kram och en massa kärlek. Hur gulligt var inte det? Vi körde sedan hem till mig och åt middag och brassade sedan ner till stan för att ta oss igenom ett träningspass ihop på hans gym. Får se i fall jag stannar kvar där. Vi ska även åka dit och träna ihop ikväll. 
 
Annars blir det en lugn kväll framför idol. Man blir allt ganska mör efter både en lång arbetsdag och därefter ett hårt träningspass, för jag kan ju inte glömma nämna min träningsvärk jag har idag! Älskarä't. Träningsvärk är den bästa värken. 
 
Nu ska jag fortsätta jobba, men vi hörs senare om inte annat, i morgon. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0