FREDAG OCH JAG ÄR "FREDAGSPEPP"

Solen strålar riktigt vackert idag, man luras nästan för när man går ut så vill man bädda in sig i kläder för att inte frysa. Halsduk och kappa bärs idag.  

 

Det är fredag. Älskade älskade fredag. Jag har slutat jobbet, slutar tidigare på fredag vilket är underbart. Ska ta det lugnt hemma nu ett tag och sedan fixa mig för kvällen. Mina härliga tjejer kommer nämligen hit för att ha en bra kväll ihop. Senare drar vi mot stan och mitt hjärta kommer och hämtar upp mig. Perfekt att vakna ihop när man är ledig.

 

Ska bli riktigt roligt att få ha en grym kväll med mina kära vänner. Jag ser framemot kvällen riktigt mycket och hoppas den blir lika bra som jag har föreställt mig.

 

I morgon hoppas jag på finväder så jag får fota pojken min. Har längtat på det perfekta vädret och ledig tid länge nu. Har varit fint hela veckan men det har blivit så mörkt när jag kommit hem från jobbet. Så antingen får det var finväder eller regnväder i morgon. Haha om det är dåligt väder behöver man inte må dåligt över att ligga i soffan och mysa.

 

Nä men nu ni, jag småpratar alldeles för mycket just nu. Det är fredag, helg, och jag har slutat jobbet. Wop woop! Ha det bäst så hörs vi. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0