ÄR DETTA ETT TECKEN?

Han kom in på kontoret. Han, han som heter Lars och är pappa till mitt x. Det kändes konstigt. Det kändes som det var så nyss men ändå så länge sedan. Sedan träffade mamma honom och efter det så träffade hon P. Fattar inget nu. Känsloladdad eftermiddag. Men nu är jag här, vid havet och försöker carpa. Livet är bra och jag tycker om det. Jag tänker lite extra idag och försöka tänka mitt hjärta och hjärna i samma bana.
 
Jag ser på skilda världar och sitter inlindad i en filt och bara myser. Ska snart äta middag och njuta av denna fredag. Uppskattar ledighet till max idag. Skönt. Sedan kommer hjärtat och vi ska mysa hela kvällen. Kram. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0