VARDAGARNA RULLAR PÅ

 

God eftermiddag på er! En grå och lite tråkig dag, men vad gör det? Jag sitter inne på jobbet med en stor kopp kaffe latte och bara myser. Jobba på och har det fint. Att jobba känns som en naturlig grej i min vardag och jag stortrivs till fullo på mitt jobb. Det känns riktigt bra.

 

I går kväll kände jag för att börja ta in lite julfärger på mitt rum. Jag längtar så tills vintern och julen är här. Känner mig som ett litet barn. Kunde helt enkelt inte hålla mig längre. Renbäddade även och oj så skönt det var att gå och lägga sig i går kväll. Har sovit som en prinsessa. Älskar doften av nytvättat och lakanen är sådär extra ”sköna” haha.

 

Såg premiären av pradise hotell igår, antar att det var fler som gjorde det? Känns lite överskattat sådana där program, men helt ärligt, det är ju lite underhållande och fångar tittare. Ju fler som tittar ju mer omtalat det blir, desto mer otalat det blir ju populärare det blir, skulle man kort kunna säga. Det fortsätter ikväll och nog kommer det bli så att jag ser det. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0