SKA MYSA I SOFFAN RESTEN AV KVÄLLEN

Söndakväll är redan kommen och jag myser i soffan. Håller på att måla naglarna och små tittar på tv. Är mycket bra som visas ikväll och det gillas skarpt. Söndagkvällar är alltid mysiga att spendera i soffan tillsammans med dom man tycker om. Mitt hjärta är på väg till mig och jag är riktigt kramgosig ikväll. 
 
Kanske bakar vi en kladdkaka till kvällens film (näst sista avsnittet av bron) eller så kör vi på den nyttiga varianten och gör en smoothie och lite uppskurna fruker. Det fungerar alltid och är såå gott. Mumms mumms. 
 
Nu ska jag lägga på ett till lager av nagellacket, vi hörs. Kramis. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0